فرماندار محترم شهرستان جوین اگر در خود ایرادی نمی بینند اجازه دهند تا منتقدین درحضورمردم با فرماندار مناظره کنند!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

پارتی بازی ها فراوان ، تبعیض ها ی دردناک ، مشکلات اشک اور، وصدها مورد دیگر که به ضعف مدیریت اقای فرماندار مربوط می شود ، مباحثی است که در کوچه وبازارشنیده میشود ولی شاید خود اقای فرماندار از ان بی خبر باشد !! چون کسانیکه با ایشان مراوده دارند به نان ونوایی رسیده و دوست ندارند که فرماندار را با گفتن حقیقت مغضوب نمایند !فرماندار را من زمان کرسی ام تند خود وناارام دیدم ودوست نداشت که کسی می گفت حقیقت انست که بالای چشمت ابروست !!؟؟؟دراین حال او عصبانی و طغیان زده وناارام واقداماتی که شما ساکنین شهرستان جوین به ان اگاهید !!!
ولی انچه عیان است  نارضایتی مردم از شرایط فعلی شهرستان است ، آنهم پس از سالها انتظار برای ارتقاء

متاسفانه اقای فرماندار  بر غروری سواراست که نمی توان اورا در دفترش وبه تنهایی به مسیر مردم  ودرخواست های انان کشاند !!
انچنان می گوید که انگار حقی از ایشان درباب فتوا هم بسته شده ویا ضایع شده و انچنان از قیامت وروز مرگ سخن می گوید ولی خود پای بند گفته های خود نیست واین درد است که همه می گویند ولی خود مقید نیستند درعین حال فرماندار محترم در شورای اموزش وپرورش به مدارس اشارتی کرده است که انگار در انها گناه وجرمی انجام می شود واین عین ظلم به مدارس و فرهنگیانی که یا از تبار شهدایند ویا از خانواده ایثارگران و یا خود در صف اول حمایت از انقلاب و نظام ولایت میباشند و سه دهه نیز درخدمت گذاری انقلاب رنجها کشیده و گاه مصلحت برسکوت دیده اند ولی متاسفانه عملکر اقای فرماندار به یک درد تبدیل شده است دردی که جانکاه است ولی گفتن دردهایی که شاید به مدیریت شخص فرماندار وشاید به عملکرد شخصی ایشان برمی گردد  را بحث سیاسی قلمداد کرده و بیم دارد که مبادا تخلفات موجود بتواند اورا از کرسی عزیزش به ثبت واحوال کشانده وبازهمان دفتر وقلم قدیمی و ثبت امار وشاید امار مردگان !!!!
بیش نمی گویم چون می خواهم که صدای ما در سایر نقاط کشور به گوش نامحرمان نرسد و اقای فرماندار اجازه دهد که منتقدین درحضور مردم و مسئولین ، براساس احترام متقابل  به عملکر فرماندار انتقاد نمایند تا شاید فرماندار باور کند که ان کودک خردسال بالای درخت راست می گوید که شاه هیچ لباسی برتن ندارد و دیگران را که زود تراز ان کودک فهمیده اند که پادشاه لباسی ندارد به شلاق نبندد و تهدید وارعاب ننماید !!!
ارمان وشعار دولت محترم عدالت است ، شایسته است که فرماندار هم درحضور مردم ولی نه به عنوان سخنران تنها بلکه شرایطی که مردم ومنتقدین با ازادی بتوانند بدون فیلتر و واسطه سخن خود بگویند !!! شاید اقای فرماندار متوجه شود که مردم را استتاری نیست وانها از همه چیز اگاهند واتفاقا عملکر خود فرمانداراست که به درد تبدیل شده است !!!
اقای فرماندار  ارعاب را رها کن وکمی درخلوت خود به ستم اندیشه کن !! که متاسفانه تعدادی اکنون مشغول چریدن بیت المال وسودجویی های فوق العاده اند وگاه شما نیز خواسته وناخواسته و دانسته ویا نداسته درمسیر انان قرارمیگیرید که این روند به نفع تشکیلات که باید حامی مردم باشد وبه عدالت اندیشه کند نیست !!! نمی دانم تا چه اندازه متوجه ظلم و درد اندوهناک ان می باشید !!! نمی دانم ایا درد را خصوصا زمانیکه دمل چرکین ان در تن دیگری باشد ولی دردش برای تو !!! تجربه کرده اید یا نه !!! اقای فرماندار رعیت وعوام و گاه خیلی از خواص به درگاه خدا زجه می کنند که او شما را هدایت کند ویا اجازه ندهد تا امتداد قدرتت مایه ظلم باشد که تاکنون عملکرشخص شما مورد نکوهش بسیاراست !!! ولی خود انچنان برکبر وغرور سوارید که متوجه خطای پایتان نمی شوید که برحرمت دیگران می گذارید !!! کمی مانند مردم باش و بجای ولی الله محمدپور وهمه ساکنین خیابان معلم که امتداد ان به  درگاه قدرت شما منتهی می شود باش !!!؟؟ که همزمان با کریم نقابی ساخت وساز کرده اند وخسارت های فراوان متحمل شده اند ولی فقط کریم توانسته است که با دست خط خود علارغم تصریح قانون ماده 44و 46 خسارات فانتزی بسازد و هزینه ان را از شهرداری دریافت کند ولی بقیه اهالی این خیابان باید مانند محمد پور هزینه های چند ده میلیونی پرداخت کنند !!! اراستی چه فرق است میان کریم و اهالی شهرنقاب !!!؟/

اقای فرماندار مانند حبیب راوند باش که ملک چند صد میلیون خودرا براحتی از دست داد وتبانی اورا وحق اورا کشت وایشان هم به نزد شما شکایت اورد ولی دستهای زبر او نتوانست کارسازباشد و لباسهای مندرس و گرد وغبارگرفته اش نتوانست شما را متوجه ظلمی کند که تعمدا با مفقود کردن پرونده هایش صورت گرفت ولی ان شورایی که زبان دراز دارد ونزد شما عزیز ، دیوارخود برخیابان می گذارد و بدون هیچ هزینه ساخت وساز و پروانه های انچنانی و سودجویی ها اقماری و ....ای کاش تنها تعدادی بنام شورا خطا می کردند که مردم می گویند خود کرده را تدبیرنیست !!؟؟؟ تامجالی دیگر باید صبرکرد؟؟!!؟! ولی خطاها صدهابرابر وصدها مورد ، خرد وکلان!!!!!
اقای فرماندار جوانان این سرزمین معنی پارتی بازی ها روزانه وشبانه را خوب می فهمند !!!  اری می دانند که عدالت وعامل ان به نمایندگی از دولتی که شمارا برای خدمت گذاری به مردم انهم صادقانه گمارده است عدالت پیشه نکرده است !!!
اقای فرماندارتخلفات را کودکان هم دریافته اند بگذار که بیشش را در میان مردمان خود بگوییم تا ضعف درایت شما استانی وکشوری  نشود !!!
درمیدان خالی اموزش وپرورش طوفان نکن وارعاب وتهدید میفزای !!!! که مرد فرهنگ فهیم است و مانند شما تند نمی شود و غبارنمی کند ولی اگر خللی در خود نمی بینی و تردید برخود نداری اجازه فرمای تا اینجانب مجلسی راست کنم که شماباشید به تنهایی و من به تنهایی !!! مردم همه باشند ومسئولان حاضر!!!!! درپایان اگر به صواب شما قضاوت کردند و مرامت را برانسانیت راست دیدند اینجانب به پایت خواهم افتاد ودربین مردم اظهار غلامی خواهم کرد وتاپایان عمر دهن خواهم دوخت !!! ولی عکس این موضوع یعنی عیان شدن همان دردهایی که  اکنون بیش از هرزمان دیگری دردناک به نظر می رسد به نظر امد ، شما را به همان قیامتی که خود سخن از می گویی ولی فقط سخن از ان می گویی !!!! کرسی را به بنده دیگری که بتواند درد را التیام بخشد وحازق خوبی برای مردم باشد ودرخط ولایت و خط نظام اسلامی به معنای واقعی ونه به تظاهر !!!!برکرسی نشیند !!!
اقای فرماندار باورکن که بیش از پرویز و بیش از والیان سابق تند میرانید، که کرسی انقلاب چنین نمی خواهد !!!!ناگفته نماند که جوانمردباش و از نقلاب برای توجیه عملکرخود مایه نکن !!!!!! مرد باش وسعی نکن که منتقدین خودت را به نظام و انقلاب نسبت دهی و در این گرداب خود مشغول قدیم باشی که قدیمت ناصواب بوده ومردم هم کورنیستند وااگر کورهم باشند بازهم زخم شما را متوجه خواهندشدوتشخیص خواهند داد که تیغ اخته به زهر پارتی بازی و تبعیض وسکوت ،ظلمی است به انقلاب وحامیان اصیل ان یعنی همان رعیت و توده مردم
هاشم ملایجردی




:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: